Zwroty i reklamacje sklepu Crynoline

ZWROT TOWARU PRZEZ KONSUMENTA (odstąpienie od umowy zawartej na odległość)

Jeśli jesteś Konsumentem masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania paczki.

Wypełnij FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWYi dołącz go do paczki ze zwracanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:

Crynoline Sp. z o.o.

ul. Mikołowska 31

41-400 Mysłowice

z dopiskiem “ZWROT SKLEP CRYNOLINE”

 

Prosimy o podanie rachunku bankowego w formularzu odstąpienia od umowy oraz numeru zamówienia, co przyspieszy procedurę zwrotu środków.

W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami: info@crynoline.pl

Od momentu otrzymania towaru masz maksymalnie 14 dni na dokonanie zwrotu. Zwroty odsyłane są na koszt klienta.

Jak zwrócić towar?

1. Spakuj i zabezpiecz towar do wysyłki.

2. Dołącz wypełniony FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

3. Odeślij towar na adres:

Crynoline Sp. z o.o.

ul. Mikołowska 31

41-400 Mysłowice

z dopiskiem “ZWROT SKLEP CRYNOLINE”

4. Czekaj na zwrot środków.

 

REKLAMACJE TOWARU ZAKUPIONEGO PRZEZ KLIENTA

Prosimy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. Jeśli stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub przesyłka nosi znamiona uszkodzenia, spisz protokół szkody w obecności kuriera i skontaktuj się niezwłocznie (w tym samym dniu) z nami podając numer faktury zakupowej: info@crynoline.pl

Ponadto, jeśli stwierdzisz, że zakupione przez Ciebie produkty mają wady fizyczne możesz zgłosić reklamację:  info@crynoline.pl, +48 32 202 62 00.

Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJIi dołącz go do paczki z reklamowanym towarem, przesyłkę odeślij na adres:

Crynoline Sp. z o.o.

ul. Mikołowska 31

41-400 Mysłowice

z dopiskiem “REKLAMACJA SKLEP CRYNOLINE”

 

W ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia.

Jeśli masz inne pytania zadzwoń lub napisz do nas: +48 32 202 62 00, info@crynoline.pl



Crynoline Sp. z o.o., ul. Sobocińskiego 19, 40-687 Katowice